Rabu, 05 Agustus 2009

KRT TAMBALUGU DENGAN KERJASAMA JABATAN PENERANGAN DAERAH TUARAN ANJUR DAILOG SIVIK

Program Dailog Sivik anjuran bersama Jabatan Penerangan Daerah Tuaran dengan Kawasan Rukun Tetangga Kg. Tambalugu yang diadakan pada 6.Julai.2009 bertempat di Dewan Serbaguna kampung itu telah mendapat sambutan bukan sahaja daripada penduduk di kampung tersebut malah turut dihadiri oleh para pemimpin dari kampung lain yang berhampiran.

Program yang dihadiri oleh jabatan-jabatan kerajaan persekutuan dan negeri dari seluruh daerah Tuaran itu telah dirasmikan oleh Wakil Rakyat Kiulu, Datuk Lovis Rampas.

Antara matlamat utama program itu diadakan adalah bertujuan memberi penerangan yang jelas kepada para penduduk mengenai usaha-usaha yang sedang dirancang dan yang telah dilaksanakan oleh kerajaan terutamanya isu pembangunan di kampung itu.
















2 komentar:

  1. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    BalasHapus
  2. Salam sejahtera! Saya ingin memperkenalkan satu Online visi Jiran Tetangga kepada penduduk-penduduk dari KRT Kg Tambalugu :)

    http://www.i-neighbour.com/

    Ianya satu jiran tetangga yang lebih kurang sama dengan Facebook. Anda boleh gunakan alat-alat yang dibekal untuk menjalankan urusan-urusan KRT anda dengan senang dan lekas.

    Sila memperkenalkannya kepada jiran-jiran anda kerana ia memang dapat membantu KRT anda berkembang dengan lebih bagus :)

    Selamat berpuasa~!!

    BalasHapus